Problemi se kopičijo, župan Arsenovič pa spi?

slika: MOM

Občina ima novo vodstvo, novi mestni svet, nove zaposlene, a se nič ne dogaja. Problemi v mestu od Dravi ostajajo isti. Problemi se kopičijo.

Kaj bo z dotrajanim akvarijem?

Akvarij-terarij, ki spada pod Nigradovo hčerinsko firmo Nipa in v kateri je razstavljenih okoli 120 vrst rib in 50 vrst plazilcev, dvoživk in žuželk z vseh koncev sveta, nujno potrebuje ustreznejše prostore. Tega naj nebi bilo v načrtu župana Arsenoviča, Zato se mnogi sprašujejo, ali župan sploh ve, da imamo v Mariboru Akvarij-terarij. Lani so sicer akvarij delno sanirali. Objekt pa je še zmeraj brez hidroizolacije, opozarjajo. Letos akvariju poteče tudi licenca za obratovanje; čeprav ne izpolnjujejo vseh pogojev pa upajo, da jim jo bodo podaljšali. Bi pa čim prej potrebovali še večje prostore, da bi zadostili vsem normativom. Nekdanji župan jim je obljubil premestitev, o čem pa razmišlja sedanji?

Znamenita trafika sameva?

Zgodovinska trafika iz leta 1938 je potrebna obnove. To je obljubil župan Fištravec, a nanjo je pozabil tudi sedanji župan, saj naj obnove nebi bilo v županovem načrtu. Ima pa trafika zgodovinsko vrednost saj je lani praznovala 80 let odkar so ovekovečili podobo kioska in takratnega prodajalca, ki je prodajane časopise tudi prebral in o vsebini debatiral s svojimi kupci. Lani se je podjetnik Marko Novak sam ponudil, »da bi v skladu z usmeritvami Zavoda za kulturno dediščino poskrbel za prenovo trafike«, ki pa bo s programom sodila pod okrilje Muzeja narodne osvoboditve. A je ostalo le pri tem. O usodi te znamenite trafike pa bo odločalo novo vodstvo MO Maribor. Če ne bo nanjo pozabilo.

Sika: Maribor.info

Obnova t.i. stare Tržaške ceste

Kdor se je kdaj vozil po spodnji, ali t.i. stari Tržaški cesti, kjer je industrijska cona  in trgovski centri ve, da je cesta nujno potrebna obnove. Ne samo, da je cesta izredno nevarna za avtomobile, predvsem je izredno nevarna za kolesarje.  Če odštejemo nekaj na novo urejenih mariborskih prometnic, (tudi zgornji del Tržaške hitre ceste, ki se je obnavljal pred volitvami), je tu na skoraj vsakem metru zaznati razpoke, luknje ali pa kar mozaične razpoke. Te pa seveda upočasnjujejo promet in zelo slabo vplivajo na le na avtomobile, ampak tudi na kolesarje, ter pešce. Cesta na katero je pozabil prejšnji župan in na katere obnovo po vsej verjetnosti nima v načrtu tudi sedanji župan pa razpada.

Našteli smo le tri najbolj pereče projekte, ki razpadajo pred našimi očmi. Na tisoče je še ostalih. In ko se bo vodstvo občine zbudilo iz polsna, bo treba zavihati rokave. Ne le graditi 4 nove mostove, ampak obnavljati tisto, ki nam propada pred očmi.

SIFA