Kot vemo, je smeh pol zdravja, za drugo polovico pa poskrbi redna telesna aktivnost. Le-ta ima namreč na ljudi prav poseben učinek. 7 razlogov za redno telesno aktivnost:

1. Ob redni telesni aktivnosti bomo zaspali hitreje, spanec pa bo postal veliko globlji in kvalitetnejši. Telovadbe ali treninga pa se moramo izogibati tik pred spanjem, saj bomo v tem primeru imeli preveč, da bi lahko zaspali.

2. Izboljšuje razpoloženje ter odpravlja depresijo. Zadostuje že do 30 minut dolg sprehod, ki v telesu povzroči vrsto kemičnih procesov, ki povečajo količino izločenega hormona sreče.

3. Redna telesna aktivnost izboljšuje zbranost in koncentracijo pri učenju in delu ljudi vseh starosti.

4. Med treningom pride do telesnih naporov, zaradi katerih se prekomerno potimo. Tako se telo očisti toksinov, ki se nabirajo v telesu in na nas vplivajo precej negativno.

5. Zaradi telesne aktivnosti se v svoji koži počutimo bolje, kar pa vpliva tudi na našo samozavest.

6. Z redno aktivnostjo postanemo odpornejši na različne okužbe, pomaga celo pri zmanjševanju pogostosti pojavljanja migren.

7. Redna aktivnost pomaga pri vzdrževanju mišične mase, za nameček pa krepi tudi kosti.

Res je, da nas življenski tempo sili do te mere, da vedno pogosteje pozabljamo nase in naše zdravje, pa vendar bi si moral vsak izmed nas vzeti vsaj pol ure na dan, če že ne za kakšno aerobno ali anaerobno vadbo, pa vsaj za kakšne krajši sprehod v naravi.

L.M.