Blamaža na RTV Slovenija. Poglejte si, kaj si je dovolil voditelj!

RTV je javni zavod. Zavod, ki deka v korist ljudi. Tudi politične novice morajo biti korektna in neopredeljene. A tega na TV Slovenija že dolgo ni več.

Novo sramoto na TV Slovenija si je privoščil voditelj Saša Kranjc, ki je objavil novico, da je TV Slovenija prekinila poslovno sodelovanje s tednikom Mladina, zaradi izrečenih žaljivih izjav zoper TV Slovenija. Do tu vse lepo in prav, a na koncu prispevka je voditelj navedel, da bil prispevek objavljen po izrecnem navodilu odgovorne urednice informativnega programa Jadranke Rebernik.

Takega voditelja se nebi sramovali niti v Severni Koreji?

Mogoče nebi bilo slabo spomniti voditelja, da delo opravlja na javnem zavodu, katerega ga plačujemo državljani in da samovoljni posegi v prispevek niso ravno za vzgled nacionalni televiziji.. Kaj takega se ne dogaja niti na lokalnih, kaj šele na nacionalnih televizijah

Kaj drugega napisati kot SRAMOTA!

 

 

Povezane objave

Pri Večeru spet ne znajo šteti? Našteli so le nekaj 100 udeležencev shoda

Kordiš bi Slovenijo uvrstil kar med neuvrščene?

Shod za otroke gre! Najbolj izžvižgani Luka Mesec. Aleš Primc: “Mesec je kot lisica v kurniku!”

1 komentar

mona lisa 18. 08. 2022 - 2:51
Sramota je da mi to plačujemo.
Dodaj komentar

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti.
S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Več