Poglejte kako levičarji pridobivajo lahkoverne ljudi, za svoje “leve” promocije.

Brez družabnih omrežij danes ne gre več. Prav vsak ima vsaj enega. Recimo, facebook na splošno za vse, twitter za kratka sporočila, instagram za slike in tiktok za video.

Družbena omrežja so tako postala najbolj “nalezljiv” posredovalnik novic slovenskemu občinstvu, poleg televizije, radia in spletnih portalov. Ravno zato si predvsem na levem političnem polu poslužujejo facebook omrežja. Saj družbena obrežja prenesejo prav vse laži, zavajanja , spletke, napade in podobno. In za le nekaj evrov plačil dosežejo širšo množico ljudi. Tako uporabnika hitro pritegnejo z novico, katera v bistvu ni rečeno, da je sploh resnična.

Tako so takih računic med drugim najbolj posluževali: Inštitut 8. marec, Nataša Pirc Musar, Zoran Jankovič, Gibanje svoboda in tako dalje. Nič čudnega, da inštitut 8. marec išče donatorje, saj so tako na družbenem omrežju facebook zapravili 5000 evrov.

Družbeno obrežje ni spletni portal, ni medij, zato na njem lahko zapišete tudi stvari, ki ne držijo. Tako se lahko še bolj približajo “nejevernim Tomažem”?!

Povezane objave

Poglejte kam gre vaš denar. Inštitutu 8. marec skoraj milijon evrov letno

V Maximarketu so se hudo zastrupili tudi vidni člani stranke Glas upokojencev in odpovedali shod

Mariborčani na avtobusu proslavljali oprostilno sodbo Janeza Janše (video)

1 komentar

Pepe Vasjebe 3. 12. 2022 - 3:29
Kdor bo tej podganici prispeval za pokrivanje EPP širjenja laži, sovražnega govora in sovraštva, je čisto navadni штакор!
Dodaj komentar