Pojasnilo Ministrstva za infrastrukturo v zvezi z načrtovanimi ukrepi za odpravo gneče in zagotavljanje zadostnih kapacitet v javnem potniškem prometu

Slika: pixabay

Na Ministrstvu za infrastrukturo se tega problema zavedajo, zato s prevozniki iščejo različne primerne rešitve.

V javnosti kroži tudi ideja o vzpostavitvi rezervacijskega sistema na avtobusih v javnem linijskem potniškem prometu. Na Ministrstvu za infrastrukturo te rešitve ne podpirajo, saj ni združljiva z naravo javnega potniškega prometa (JPP) in bi pomenila korak nazaj glede na sedanje stanje in večje stroške za potnike.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Z uvedbo enotne vozovnice za vse uporabnike medkrajevnega JPP so omogočili uporabo kateregakoli prevoznega sredstva in kateregakoli prevoznika na določeni relaciji. Če bi sedaj potnik moral kupiti še rezervacijo, bi se, tako kot pred uvedbo enotne vozovnice, moral odločiti že vnaprej za določenega prevoznika in termin vožnje. Ta sistem bi povzročil neenakost med potniki, saj bi prednost pri uporabi javnega potniškega prometa imeli tisti, ki si lahko privoščijo nakup rezervacije za vsako vožnjo. Poleg tega to še vedno ne bi zagotavljalo, da bi dobil prevoz takrat, ko bi ga želel, saj sistem rezervacij ne rešuje problema premajhnih kapacitet javnega potniškega prometa.

Poleg finančnega bremena bi z rezervacijskim sistemom potnikom naložili še dodatno breme, saj bi morali pred vsakim potovanjem pridobiti še rezervacijo. Tako bi npr. nekdo z mesečno vozovnico moral vsak dan urediti še rezervacijo.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Povezane objave

Razmišljanje Radovana Cerjaka pred nedeljskim referendumom: “Proti bolani, izrojeni vladi!”

Na RTV naj bi na čakanje poslali 400 ljudi in ukinili polno oddaj?

Kulturni forum SDS, Vladi in Asti Vrečko postavil ogledalo! Zakaj se udeležiti referenduma?