Prenehanje delovanje klicnega centra BON ob vikendih in praznikih

Slika: Bigstock (simbolna slika)

Od začetka delovanja klicnega centa za turistične bone sredi junija letos do 7. septembra so informatorji Finančne uprave RS odgovorili na 22.589 klicev. Na 85,8 % prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund.

Prav tako so zavezancem pisno odgovarjali na vprašanja s področja turističnih bonov, in sicer  na poštnem predalu [email protected]. Odgovorjeno je bilo na skoraj 4.700 vprašanj.

Delovni čas klicnega centra od 12. 9. 2020 dalje:

  • Ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 15. ure
  • Sreda: od 7. do 17. ure
  • Petek: od 8. do 13. ure

Če imate kakršnokoli vprašanje, pa lahko odgovor poiščete na spletni strani Finančne uprave RS, kjer najdete vse informacije o turističnih bonih.

Morda velja še posebej izpostaviti zbirko pogostih vprašanj in odgovorov o bonih.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Facebook
Twitter
LinkedIn

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.