Pubec povezuje štajerske vinarje!

Aljaž Leber in Neža Jarc, obraza letošnjega Pubeca. foto. mediaspeed

Ob projektu PUBEC so organizatorji po letu dni premora predstavili 7. Salon štajerskih mladih vin v Maribor in z današnjim dnem je mlado vino Pubec 2022 tudi uradno v prodaji.  

S projektom »Pubec«, kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter tudi na trgu sosednjih držav. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.

Glavni cilji projekta Pubec, tudi po osmih letih ostajajo povezovanje, promocija in povečanje prodaje. Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je bila osnovana s ciljem predstavitve odličnih štajerskih vinarjev na slovenskem trgu skozi produkt mladega vina.

S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. Skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini so ključ promocije, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, s celoletnimi marketinškimi in komunikacijskimi aktivnostmi pa se dviguje konkurenčnost in prepoznavnost štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.

Pubeci 2022, foto. mediaspeed

Povezane objave

Stojmenova Duh, trdi, da je tujka. Kako je lahko potem slovenska ministrica? (video)

POZOR! Pogrešajo 11-letnega dečka. Ste ga videli?

V Svobodi imajo le 7 kandidatov za evropskega poslanca. Na listi tudi “pručka”?