Minister Počivalšek o turizmu po Covid-19

Minister Počivalšek predaja protokolatno darilo hrvaški ministrici za turizem in šport, dr. Nikolini Brnjac. | Avtor MGRT

Minister Zdravko Počivalšek je na panelu izpostavil ukrep turističnih bonov, ki je v Sloveniji zelo dobro sprejet. Pojav epidemije je hudo prizadel ne samo evropski, tudi svetovni turizem, zato je bilo nujno potrebno pomagati temu sektorju. Ukrep je bil pripravljen premišljeno, s ciljem multiplikativnega učinka – ohranitvijo delovnih mest in povečanju domače potrošnje. Poudaril je tudi odlično sodelovanje med Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo in Slovensko turistično organizacijo, ki so, z upoštevanjem vseh priporočil in navodil Nacionalnega inštituta za javno zdravje, že v maju pripravili priročnik za nastanitvene obrate, ki vsebuje turistične standarde slovenskega turizema, hkrati pa so vpeljali tudi znak Green & Safe, ki je namenjen nastanitvenim obratom ki delujejo v skladu s standardiziranimi globalnimi higienskimi protokoli varnih potovanj. Izpostavil je, da je promocija Slovenije zastavljena kot zelena in zdrava 5-zvezdična destinacija za butična doživetja, kjer je v ospredju človek, unikatna doživetja in neokrnjena narava z veliko zunanjimi aktivnostmi. To je po njegovem mnenju ključ za uspeh v postkorona časih, saj se s takšnim načinom odmikamo od masovnega turizma.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Minister Počivalšek se je ob robu konference sestal s hrvaško ministrico za turizem in šport dr. Nikolino Brnjac. Ministra sta spregovorila o aktualnem stanju koronavirusa v obeh državah, ki se na Hrvaškem sicer v primerjavi s poletnimi meseci precej umirja. Gospodarski minister je poudaril, da so hrvaški turisti za Slovenijo zelo pomembni, po številu prihoda turistov so namreč na 4. mestu, obisk pa se iz leta v leto povečuje, v 2019 je Slovenijo obiskalo kar 7 % več hrvaških turistov kot leto poprej. Izpostavil je tudi odlično sodelovanje med Slovensko turistično organizacijo (STO) in Hrvaško turistično zajednico (HTZ), ki na oddaljenih trgih predstavljata turistično ponudbo s skupnim sloganom „Experience Croatia, Feel Slovenia“.  Ministrica Brnjac je poudarila, da so tudi Slovenci zelo pomembni turisti za Hrvaško, saj so v letu 2019 ustvarili kar 10,9 milijona nočitev. Srečanje sta zaključila s strinjanjem, da moramo krepiti dobre sosedske odnose in drug drugemu pomagati pri rasti na področju turizma.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Povezane objave

Primite se za denarnice! Poslanci koalicije sprejeli zakon, ki vam bo znižal plačo

Zrelo za kazenski pregon! Klakočarjeva primerjala naloge policistov z nacisti!?

Golobovanje! Bobnarjeva: “Golob naj bi zahteval “čiščenje” policije!”