Od začetka delovanja klicnega centa za turistične bone sredi junija letos do 7. septembra so informatorji Finančne uprave RS odgovorili na 22.589 klicev. Na 85,8 % prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund.
Prav tako so zavezancem pisno odgovarjali na vprašanja s področja turističnih bonov, in sicer na poštnem predalu bon.info@gov.si. Odgovorjeno je bilo na skoraj 4.700 vprašanj.
Delovni čas klicnega centra od 12. 9. 2020 dalje:
- Ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 15. ure
- Sreda: od 7. do 17. ure
- Petek: od 8. do 13. ure
Če imate kakršnokoli vprašanje, pa lahko odgovor poiščete na spletni strani Finančne uprave RS, kjer najdete vse informacije o turističnih bonih.
Morda velja še posebej izpostaviti zbirko pogostih vprašanj in odgovorov o bonih.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});