Prenehanje delovanje klicnega centra BON ob vikendih in praznikih

Slika: Bigstock (simbolna slika)

Od začetka delovanja klicnega centa za turistične bone sredi junija letos do 7. septembra so informatorji Finančne uprave RS odgovorili na 22.589 klicev. Na 85,8 % prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund.

Prav tako so zavezancem pisno odgovarjali na vprašanja s področja turističnih bonov, in sicer  na poštnem predalu bon.info@gov.si. Odgovorjeno je bilo na skoraj 4.700 vprašanj.

Delovni čas klicnega centra od 12. 9. 2020 dalje:

  • Ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 15. ure
  • Sreda: od 7. do 17. ure
  • Petek: od 8. do 13. ure

Če imate kakršnokoli vprašanje, pa lahko odgovor poiščete na spletni strani Finančne uprave RS, kjer najdete vse informacije o turističnih bonih.

Morda velja še posebej izpostaviti zbirko pogostih vprašanj in odgovorov o bonih.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Povezane objave

Janša se odzval na poročanje medijev, da so bili na shodu upokojencev vidni člani SDS

Narobe svet! Ko slovenski minister izda priročnik za lizanje riti za naš denar?

Svetlana Makarovič je užaljena. Bo naredila incident na Prešernovi proslavi?