Prenehanje delovanje klicnega centra BON ob vikendih in praznikih

Slika: Bigstock (simbolna slika)

Od začetka delovanja klicnega centa za turistične bone sredi junija letos do 7. septembra so informatorji Finančne uprave RS odgovorili na 22.589 klicev. Na 85,8 % prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund.

Prav tako so zavezancem pisno odgovarjali na vprašanja s področja turističnih bonov, in sicer  na poštnem predalu bon.info@gov.si. Odgovorjeno je bilo na skoraj 4.700 vprašanj.

Delovni čas klicnega centra od 12. 9. 2020 dalje:

  • Ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 15. ure
  • Sreda: od 7. do 17. ure
  • Petek: od 8. do 13. ure

Če imate kakršnokoli vprašanje, pa lahko odgovor poiščete na spletni strani Finančne uprave RS, kjer najdete vse informacije o turističnih bonih.

Morda velja še posebej izpostaviti zbirko pogostih vprašanj in odgovorov o bonih.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Povezane objave

Generalni tožilec Šketa, v Mariboru vozil pijan. Danes je ponudil svoj odstop!

Saj ni res, pa je! Svobodina ljubljenka Faila Pašić, pravi, da jo je Žan Mahnič razčlovečil?

Za 300 jurjev zapravljive Ajanovič Hovnik, naj bi vedel tudi Golob?

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti.
S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave.
Obenem pa vas obveščamo, je spletna stran v fazi nadgradnje. Za morebitne nevšečnosti pri uporabi našega portala se vam v naprej opravičujemo. Več