Tako je podjetje Futura služilo na račun poplavljencev ob pomoči države?

poplave, zajem slike Planet TV

Marketinška agencija Futura, znana po aferi in maketi “drugi tir,” ki še kako rada sodeluje s sedanjo oblastjo, je samo v času Golobove vlade zaslužila z državo 3 milijončke in pol. So pa obogateli tudi s poplavami na račun davkoplačevalcev?


Golobova vlada, ki je poplavljencem obljubljala ad hoc rešitve in nove hiše – 100 vsak mesec – skoraj dve leti po ujmi še vedno nima rešitve za številne poplavljence. A ko je v ospredju samopromocija in loščenje podobe v javnosti, je vlada dosti bolj učinkovita, piše portal Preiskovalno.si. Agencija futura je dobro znana po aferi “maketa drugi tir!” Ima pa tudi sama z državo veliko posla. Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije je samo v času vlade Roberta Goloba plačalo 1.314.737,21 evra, sama Republika Slovenija pa kar 354.477,42 evra in tako dalje, Skupaj je agencija v času vlade Roberta Goloba dobila od države kar 3.548.224,65 €. In zanimivo, v času vlade Janeza Janše, pa le 554.550,56 €

Urad vlade za komuniciranje (UKOM) lani naročil komunikacijsko kampanjo »12 mesecev po poplavah«, k sodelovanju pa povabil agencije, ki so tesno povezane z odločevalci v politiki in z zaposlenimi na Ukomu. Posel je na koncu dobila agencija Futura. Naročilo pa je zajemalo izdelavo spletne strani in več video vsebin, vključno s prikazom napredka gradnje več kot 400 nadomestnih objektov. Pojavili so se številni dvomi o transparentnosti postopka in favoriziranju zaradi izbire izvajalca, saj je bila Futura že v preteklosti v središču afere z maketo za drugi tir, dvom pa je dodatno poglobilo dejstvo, da je Futura oddala najnižjo ponudbo tik pod mejno vrednostjo 40.000 evrov. Piše portal Preiskovalno.si

In kaj je agencija naredila za ta denar? Zdi se, da je nekaj pač morala dostaviti:

– komunikacijsko strategijo, ki je bila podlaga za izvedbo komunikacijskih aktivnosti, s katerimi smo javnosti predstavili izvedene ukrepe popoplavne obnove na različnih kanalih (objave na spletni strani GOV.SI in računih državnih organov na družbenih omrežjih, dogodkih na terenu, sodelovanju v različnih oddajah in podobno);

– video, primeren za predvajanje na televizijskih postajah, ki je bil objavljen le na treh malih televizijah: TV Veseljak, TV Aktual in ETV.

– 7 video prispevkov za objavo na družbenih omrežjih Facebook, X, Instagram;

– spletno mesto Najbolj ogroženi objekti v poplavah 2023.

No objave niso ravno zanimale veliko ljudi. Na družbenem omrežju facebookje objavilo videlo okoli 5000 ljudi, na Instagramu med 2.800 in 4.500, na omrežju X pa med 1.900 in 11.700 vtisov. Daljši video pa je na YouTube kanalu, imel skromnih 10.000 ogledov. Za primerjavo. Golobova ljubica Tina Gaber je samo z objavo video recepta za svojo zelenjavno juho dosegla več deset tisoč ljudi.

Sodelovanje piar agencij z izvršilno oblastjo je v preteklosti že vzbujalo sume o nezakonitih financiranjih političnih strank. Gre za enega od najbolj netransparentnih poslov, ki se lahko mimogrede skrije pod pretvezo svetovanja, komuniciranja, izobraževanja ipd. Če kdo, zna to dobro skrivati prav ta vlada.

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.