Home » Oglaševanje na portalu e-Maribor » Tehnična navodila za oglase

Tehnična navodila za oglase

Objavil:

1. VSEBINA IN OBLIKA

Navodila in priporočila: Oglas mora upoštevati oglaševalski kodeks. Oglas ne sme zavajati uporabnika ali zmanjšati kvalitete uporabnikove izkušnje na spletnem mediju. Oglas naj ne uporablja cenenih tehnik nagovarjanja, kot so naglo utripanje, pornografija in fraze, ki zavajajo uporabnike (npr: imate virus, čaka vas sporočilo, ipd.). Bistvena za dober priklic in odzivnost oglasa sta jasno in privlačno sporočilo ter dober dizajn. Kreativa oglasa mora zapolniti cel oglasni prostor. Oglas lahko zbira uporabnikove osebne podatke, če: je jasno navedeno podjetje, ki zbira podatke; je nedvoumno naveden namen zbiranja; navaja zagotovilo o varovanju osebnih podatkov.

2. DIMENZIJE IN VELIKOSTI STANDARDNIH SPLETNIH OGLASNIH FORMATOV

Za vse oglase standardnih dimenzij (300 x 250 px; 300 x 600 px; 728 x 90 px, 970 x 250 px …) je omejitev teže kreative do največ 200 KB oziroma po IAB standardu.

3. FORMATI SPLETNIH OGLASOV

Slika: .jpg, .png, .gif HTML: oglas se na spletno stran vključi z ali brez IFRAME-a. Oglas naročnik pošlje vse datoteke v .zip datoteki, ki vsebuje eno .html datoteko (slike, HTML, …). Flash: tega formata na portalu e-Maribor.si ne podpiramo več. Tako pripravljene oglase mora naročnik pretvoriti v HTML format. Nasvet: naročniki se v takem primeru pogosto odločijo za uporabo orodja, kot je Adobe Animate.

4. KLIK (POVEZAVA)

Klik na celotno površino oglasa v formatu s sliko ali HTML oglas pripravi uredništvo portala, naročniku ga ni potrebno implementirati.

5. NAVODILA ZA SPLETNE VIDEO OGLASE

Videooglasi se na naših spletnih medijih pojavljajo v različnih dimenzijah, zato priporočamo, da se oglas pošlje v polni ločljivosti (1920 x 1080 točk oziroma razmerju 16 : 9  ) v formatu .mp4, .mpeg, .avi. Vsak video bomo pretvorili sami, da s tem zagotovimo pravilen format, ki bo podprt z videopredvajalnikom in pravo dimenzijo, ki jo zahteva zakupljeni oglasni format. Videooglas naj ne bo daljši od 15 sekund. V primeru daljših kreativ se ločljivost zmanjša in ne zagotavljamo visoke kakovosti.

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.