Skrivalnice! Koliko evrov je šlo obnovo županovih pisarn?

Aleksander Saša Arsenovič
Saša Arsenovič, slika: FB profil

Župan ne odgovarja našemu portalu!

Z vprašanjem, ali so se na občini res temeljito lotil obnove svoje pisarn, medtem, ko smo dobili pismo našega bralca da zadevo preverimo, smo se obrnili na PR službo MOM, vendar odgovora z njihove strani nismo dobili.

Temeljita obnova na stroške občine?

Bralec nam je poslal ogorčeno pismo, kjer ugotavlja  da se je župan Saša Arsenovič lotil celotne obnove pisarn v kabinetu župana. “Tukaj gre za pleskanje, menjavo tal in nakup pohištva. Nekaj pohištva naj bi prinesel celo od doma iz svoje pisarne. Za obnovo naj bi bile porabljene večje vsote denarja. Vprašanje ki se postavlja je tudi iz katere proračunske postavke so vzeli denar saj proračun še ni sprejet in poteka začasno financiranje. Zanima me tudi kdo je bil domnevni izvajalec za posamezno delo ali nabavo in kdo so bili ostali ponudniki, ki niso bili sprejeti in koliko so oni ponudili“, je zapisal naš bralec katerega ime in priimek hranimo v našem uredništvu.

Na poslana vprašanja smo ostali brez odgovora!

Občini smo poslali konkretna vprašanja: 1. Zanima nas ali ste se na občini res lotili celotnih prenov pisarn v kabinetu župana? Kaj ste zamenjali in prenovili in koliko bo to vse skupaj stalo, ter iz katere proračunske postavke je bil vzet denar za prenovo? 2. Zanima nas tudi koliko je bilo ponudnikov za prenovo, kdo so bili in katerega ponudnika ste izbrali?

Kot pričakovano se na naša vprašanja ni zmenil nihče na občini, tudi PR služba, ki nam pridno pošilja vse “pozitivne” aktivnosti občine in župana ne. Čeprav smo mnenja, da se pisarne obnavlja z denarjem davkoplačevalcev, torej našim denarje in da so službe na občini dolžni podati na ta vprašanja tudi odgovore.

Je pa župan odgovore o svoji prenovi, zanimivo, raje poslal “svojemu” časniku Večer, kjer je vedel, da bodo tako obnovo vzeli, kot samoumevno in da bodo spet napisali kakšen prijazen članek. Se pa tu skriva tudi eden od odgovorov našemu bralcu. Kot piše “županov časnik” bo skupna obnova pisarn v županovem kabinetu stala okrog 24 tisoč evrov. V kabinetu trenutno potekajo vzdrževalna dela, obnavljajo se talne površine, slikopleskarska dela in urejajo električne napeljave. Vrednost obnove znaša okrog 16.000 evrov, v znesku 8000 evrov pa bo zamenjan del pohištva, saj je bilo dosedanje, ki je staro tudi več desetletij, dotrajano, itd piše Večer.

Arsenovič naj bi pisarno opremil s pohištvom, ki je njegova osebna last, da bo občina prihranila sredstva in omogočila obnovo več pisarn. Zatrjujejo na občini.

Vsekakor je v občini še veliko stvari, ki jih je potrebno obnoviti z našim denarjem in obnova pisarn po našem mnenju vseeno ni prioriteta.

So pa PR službe, ki so zadolžene za poročanje medijem pri Arsenoviču res zanimive. Namesto, da bi odgovore poslale našemu portalu, ki je vprašanje tudi zastavilo, so odgovor poslale kar Večeru. Očitno je resnica res huda stvar, tudi za Arsenoviča. In 24000 evrov za obnovo županovih pisarn je za navadne smrtnike veliko denarja. Očitno ga ima občina Maribor dovolj? Tako kot župan Arsenovič svojega pohištva.

Pa srečno Maribor!

Uredništvo e-Maribor

VREME

Maribor
pretežno oblačno
41%
1km/h
75%
13°C
16°
12°
12°
Sat
3°
Sun
1°
Mon
2°
Tue
2°
Wed

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.