Ustvarjanje javnega mnenja je pri agenciji mediaka vedno lepo uspevalo. So pa tokrat z javnim mnenjem šli le nekoliko predaleč? Svobodo ponovno pumpajo do onemoglosti, od mrtvih pa so obudili Vesno. Po drugi strani pa, kot so objavili, niti odstotka podpore ljudje niso namenili stranki Glas upokojencev.
“Koga vi farbate?” To je najbolj pogosti očitek na raziskavo javnega mnenja, kot jo je zapisala Mediana. Kar res neverjetno je podpora začela upadati stranki SDS, Svoboda se nevarno bliža prvemu mestu. Od mrtvih je obujena stranka Vesna, ki je celo pred Logarjevimi Demokrati, ki se po njeni raziskavi, sploh nebi uvrstil v parlament.
Se bližamo volitvam, ali pa je potrebno v enem letu Svobodo spet postaviti v ospredje? Razlike med rezultati meritev različnih agencij so tako velikanske. To je svarilo, da jim ne smemo ravno povsem verjeti. Pogosto so bolj kot meritev oblika ustvarjanja javnega mnenja. Parsifal je Demokratom Anžeta Logarja ta mesec izmeril več kot deset odstotkov in jih postavil ne tretje mesto, po Mediani Logarjevi niti v državni zbor ne bi prišli. Obratno je pri Vesni, ki bi po Parsifalu ostala daleč pod pragom DZ, po Mediani je s 6,2 odstotki na petem mestu med vsemi strankami. podobno je pri stranki SDS, ki je po Parsifalu daleč spredaj, Svoboda pa daleč zadaj. Po Mediani, pa Svobodi ne manjka več veliko, da ujame SDS. Celi Ninamedia je stranki SDS namanila daleč največjo podporo.
Koga torej farba agencija Mediana?