Elektrika je energija, ki jo človeštvo enostavno potrebuje za normalno življenje. Pri visokih položnicah ljudem ne pomaga niti “čudežni deček energetike” Golob. Ljudi pestijo vse višje položnice električne energije, še bolj pa računi, ki so iz meseca v mesec dražji.
Novi ponudnik električne energije Bisol, sicer ponuja elektriko ceneje, kot drugi ponudniki, a z neverjetno plačilno politiko. Dan po roku plačila tako uporabnik dobi prvi opomin, drugega že po sedmih dneh in obvestilo elektro operaterju o prekinitvi pogodbe. Uporabniki pa so nad takim načinom zaračunavanja ogorčeni in kot so dejali za naš portal, že sklepajo pogodbe z novim, bolj prijaznim operaterjem.
Kdaj podjetje pošlje prvi opomin v primeru neplačila, sicer ni zakonsko strogo določeno, ampak je pogosto odvisno od poslovne politike podjetja in dogovorjenih plačilnih pogojev (npr. v pogodbi ali na računu). a se v praksi podjetja običajno ravnajo po naslednjih časovnicah: 1. opomin: po 7 do 14 dneh od zapadlosti računa, 2. opomin (če je prvi brez učinka): po nadaljnjih 7 do 14 dneh., 3. opomin oz. zadnje opozorilo pred izvršbo: običajno še 7 do 14 dni po drugem.
V podjetju Bisol, so se po kritikah strank, posuli s pepelom in tudi našemu portalu poslali odgovor, ki naj bi uporabnike bolj zadovoljil. Tako so nam odgovorili:
“V BISOL Energiji si prizadevamo, da je naša storitev čim bolj uporabnikom prijazna. S strankami smo v rednem stiku – tako po telefonu kot po elektronski pošti – in cenimo povratne informacije, saj nam te pomagajo izboljšati našo ponudbo. Nedavno se je na nas res obrnilo nekaj uporabnikov s pomisleki glede prejetih opominov in plačilnih rokov pri zadnjih izdanih računih. To jemljemo zelo resno – že z naslednjimi izdanimi računi jih bomo ustrezno podaljšali tako, kot so bili naši uporabniki vajeni doslej.
Do napake je namreč prišlo, ker smo v preteklem mesecu celoten proces izdajanja računov in opominov prvič popolnoma zaupali avtomatiziranemu sistemu, ki deluje s pomočjo umetne inteligence v obliki AI-asistenta. Žal so bili začetni parametri za pošiljanje opominov pomanjkljivo nastavljeni. Napako smo odpravili in sistem prilagodili, spremembe pa bodo vidne že v tem mesecu.”
Upajmo le, da nam tudi elektriko ne zaračunava in odčitava kar umetna inteligenca.