Včeraj so predstavniki mariborske občine, Direkcije RS za infrastrukturo in izbranega konzorcija izvajalcev (JV Pomgrad, SŽ – Železniško gradbeno podjetje Ljubljana in GH Holding) podpisali pogodbo za izvedbo železniškega podvoza na Ljubljanski ulici v Mariboru. Vrednost pogodbe je 8,9 milijona evrov. Gradnja se naj bi začela v roku enega meseca – konec julija, trajala naj bi 16 mesecev.
Mestna občina Maribor in Ministrstvo za promet, Direkcija RS za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo sta 17. decembra 2008 zaradi ugotovljenih tehnično-prometnih neskladnosti podpisali »Dogovor o sofinanciranju projektne in tehnične ter investicijske dokumentacije za gradnjo podvoza ter postajališča Tabor z ukinitvijo nivojskega železniškega prehoda v km 0+895 na Ljubljanski cesti v Mariboru«. Po podpisanem dogovoru so začeli s postopki in izdelavo potrebne dokumentacije za izgradnjo železniškega nadvoza.
Priprave za gradnjo so se tako začele že v prvi vladi Janeza Janše, v obdobju 2004 do 2008.
Pogodbo za izvedbo teh del pa so podpisali šele včeraj, skoraj 10 let po podpisanem dogovoru. Dela se bodo predvidoma začela konec julija.
V sklopu izgradnje podvoza bo prenovljen tudi Magdalenski park. Pogodbena vrednost je 8,9 milijona evrov, 40 % od tega oziroma 3,2 milijona evrov bo pokrila Mestna občina Maribor.
Dela bodo potekala predvidoma 16 mesecev, v tem času pa bo veljala popolna zapora Ljubljanske ulice od križišča z Jezdarsko ulico do križišča z Masarykovo ulico in popolna zapora priključka z Betnavske ceste na Gorkega ulico.
Cilji projekta so razbremenitev cestnega prometa in s tem preprečevanje gneče ter prometnih zamaškov, pozitiven vpliv na počutje prebivalcev z vidika razbremenitve prometa, urejena cestna in železniška infrastruktura v mestni občini ter zmanjšanje hrupa in emisij izpušnih plinov.
V nadaljevanju objavljamo nekaj fotografij, kot jih je včeraj objavila Mestna občina Maribor.
M. B.