Pojavljajo se različna vprašanja glede unovčitve turističnega bona. izbrali smo nekaj najpogostejših vprašanj.

Kako lahko unovčimo turistični bon?

  • Enostavno: na lokaciji turističnega objekta z vašo osebno izkaznico. Oseba s stalnim prebivališčem v Sloveniji na dan 13. 3. 2020 bo lahko od 19. 6. do 31. 12. 2020 zelo enostavno unovčila bon pri turističnih ponudnikih za nastanitve v Sloveniji.
  • Upravičencu bon pripada avtomatično, in sicer kot dobroimetje, ki ga vodi Finančna uprava v sistemu eDavki. Bona upravičenec ne bo prejel v fizični obliki.
  • Unovčil ga bo tako, da bo to povedal receptorju turističnega objekta in sledil njegovim nadaljnjim navodilom. Receptorju bo predložil svojo osebno izkaznico ali potni list in izpolnil kratek obrazec. Obrazci bodo dostopni pri ponudniku nastavitve oz. receptorju ter tudi na spletni strani FURS.
  • Zgolj v primeru unovčitve bona po tretji osebi (npr. dopustovanje otroka s starimi starši, sosedi, športnimi klubi itd.) ali prenašanja bona med sorodniki (npr. med starimi starši in vnuki) bo treba že pred obiskom turističnega objekta imeti s seboj podpisana pooblastila.

Nekaj najpogostejših vprašanj in odgovorov

  • Kje lahko unovčim bon? Bon upravičenec lahko unovči pri ponudniku storitev na področju turizma, ki je poslovni subjekt, vpisan na dan 13. 3. 2020 v Poslovni register Slovenije in v register nastanitvenih obratov, ki ga vodi AJPES in opravlja dejavnosti po Standardni klasifikaciji:
    • 100 – Dejavnost hotelov in drugih podobnih nastanitvenih obratov,
    • 201 – Počitniški domovi in letovišča,
    • 202 – Turistične kmetije s sobami,
    • 203 – Oddajanje zasebnih sob gostom,
    • 204 – Planinski domovi in mladinska prenočišča,
    • 209 – Druge nastanitve za krajši čas,
    • 300 – Dejavnost avtokampov, taborov.
  • Kje bom prejel turistični bon? Upravičenci bonov ne bodo prejeli, saj bon ne obstaja v fizični obliki, temveč je evidentiran kot dobroimetje v korist upravičenca v informacijskem sistemu FURS (eDavki), do katerega bodo imeli dostop vsi ponudniki storitev. Vse v zvezi z unovčitvijo bona bodo upravičenci lahko uredili pri ponudniku storitve, kjer bodo nameščeni.
  • Kdaj bo bone mogoče unovčiti? Boni se bodo lahko unovčili od 19. 6. 2020 (prva možna nočitev 19. – 20. 6. 2020) do 31. 12. 2020 (zadnja možna nočitev 30. – 31. 12. 2020).

Klicni center za turistične bone 08 200 1005, Delovni čas klicnega centra: Ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 15. ure, sreda: od 7. do 17. ure, petek: od 8. do 13. ure.