Klicni center za informacije o novem koronavirusu je deloval od začetka drugega vala epidemije 19. oktobra 2020 do 30. junija 2021. V tem času je zagotovil odgovore več kot 181.000 klicateljem. Največ vprašanj je bilo …
klicni center
-
-
Od začetka delovanja klicnega centa za turistične bone sredi junija letos do 7. septembra so informatorji Finančne uprave RS odgovorili na 22.589 klicev. Na 85,8 % prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je …
-
Za prispevek h karseda normalnem življenju v težkem času spopadanja z epidemijo novega virusa je Predsednik Republike Borut Pahor 11. junija 2020 podelil Klicnemu centru za informacije o koronavirusu Jabolko navdiha. Priznanja za požrtvovalno in …
-
Zaradi informativnih izračunov dohodnine, ki jih zavezanci prejemajo v teh dneh, sporočajo iz Finančne uprave Republike Slovenije, da so klicni centri preobremenjeni in je zvezo težko dobiti. Prosijo za razumevanje. Trenutno v obeh klicnih centrih …
-
Leta 2016 je multinacionalna družba IBM zapustila pogajanja o naložbi v Mariboru, odšli so na Hrvaško. IBM je nameraval v Mariboru postaviti Center za tehnično podporo strank, v katerem bi delo našlo več sto zaposlenih, kar …