Arsenovičeva kopija po Avstrijsko? Ustanovitev blagovne znamke Štajerska

Štajerska ni samo Maribor, je še veliko več. Tako bi lahko dejali ob članku, kjer naj bi se poenotile občine v blagovni znamki Štajerska.

Kopiranje po Avstijskem sistemu?

Da se je treba povezovati so Avstrijci že dolgo tega ugotovili, saj tam posamezne dežele že dolgo tržijo deželo Štajersko (Steiermark) kot blagovno znamko. No vsaj po nečem se znamo kopirati tudi mi.

Župan Arsenovič je nedavno na sestanek, verjetno po nekem nenavadnem ključu povabil župane “okoliških občin”, kjer so se pogovarjali o sodelovanju in o ustanovitvi posebne blagovne znamke ŠTAJERSKA.
Posebej zanimivo je, da baje na sestanek ni povabil župana Dupleka, Slovenske Bistrice in Celja, saj so tudi te občine na Štajerskem, ali pa je na to enostavno pozabil.

Ustanovili bi naj posebno agencijo kot nosilko te blagovne znamke, ki bi bila financirana iz državnih sredstev, mogoče celo iz evropskih. Mogoče pa je to še ena lepa politična poteza, ki si jo je izmislila vse manj priljubljena stranka SMC, da si župan in stranka dvigneta svojo priljubljenost. 


Mestna občina Maribor je v zvezi z omenjenim projektom optimistična in pričakuje, da bi “ob dovolj veliki podpori večine občin na Štajerskem znamka lahko zaživela že v kratkem”. Ključno pa bo medobčinsko sodelovanje in povezovanje. To pa je nekaj, kar aktualnemu županu zadnje čase v mestnem svetu ne gre prav dobro od rok.

Upajmo, da bo ta blagovna znamka zaživela. Saj tudi mi verjamemo v nekaj pozitivnega.

M.G.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.