Glasbena šola Svet glasbe

Trivago zavaja potrošnike? 🤔

Slika: ZPS
Slika: ZPS

ZPS ugotavlja

V zadnji sodbi je avstralsko zvezno sodišče potrdilo, da je spletna platforma za iskanje nastanitve Trivago vsaj od decembra 2016 dalje zavajala potrošnike, ki so na tej platformi iskali nastanitev. Trivago je namreč pri rezultatih iskanja upošteval predvsem višino provizije, ki so jo platformi plačevale posamezne spletne strani oziroma ponudniki nastanitev, da bile s tem čim višje med rezultati iskanja, medtem ko je potrošnikom rezultate iskanja prikazoval kot najugodnejšo ponudbo.

Potrošniki so bili zavedeni tudi pri oglaševanju cen, saj je spletna stran pri posamezni sobi prikazovala prečrtane cene, pod njimi pa domnevno znižane cene, čeprav se cene pogosto sploh niso nanašale na enak tip sobe (prečrtana cena je bila na primer cena bolj luksuzne sobe v istem hotelu).

Domnevno ugodne cene in ponudbe v resnici zato pogosto sploh niso bile najbolj ugodne.

Ker gre za spletno stran, ki jo uporabljajo potrošniki po vsem svetu, tudi pri nas, je odločitev pomembna. Predvsem lahko služi kot opozorilo številnim spletnim platformam, ki delujejo na podobnih principih.

ZPS svetuje, izbrano nastanitev preverite na različnih platformah in po možnosti tudi neposredno pri ponudniku nastanitve. Le na ta način se lahko prepričate, ali je posamezna ponudba za vas ugodna ali ne.

Vir: ZPS

SIFA