Slika: MOM

Od ponedeljka, 1. junija, po preklicu epidemije koronavirusne bolezni, vstop v uradne prostore Upravne enote Maribor in Mestne občine Maribor v času uradnih ur, ne bo več omejen.

Obvezno naročanje

Naročanje se je sicer v obdobju epidemije izkazalo kot zelo učinkovito, saj je delo v glavnem potekalo tekoče. Takšna organizacija dela je bila dobro sprejeta tudi med strankami in jo bo Upravna enota Maribor obdržala. Uporabnike zato prosimo, da se, v izogib daljšemu čakanju, za urejanje zadev na upravni enoti še naprej naročajo na številko (02) 2208 350 ali elektronski naslov [email protected].

Mestna občina Maribor pa bo – z izjemo vložišča v pritličju stavbe – stranke še vedno sprejemala samo po vnaprejšnjem dogovoru oziroma z naročanjem na številki (02) 2201 000 ali po elektronski pošti [email protected]. Na občini je sicer bistveno manj fizičnega poslovanja s strankami kot na upravni enoti, zato pričakujejo, da bo ta utečeni način dela še naprej ustrezen.

Ker tudi po preklicu epidemije ostaja tveganje za prenos okužbe, uporabnikom priporočajo, da ob obisku uradnih prostorov še naprej upoštevajo osnovne varnostne ukrepe ter uporabo zaščitnih sredstev: higiena in razkuževanje rok, higiena kašlja, varnostna razdalja do drugih. S pomočjo varnostne službe bomo tudi skrbeli, da se v prostorih upravne enote ne bo zadrževalo preveč ljudi hkrati, zato stranke prosimo za razumevanje in potrpljenje v primeru, da bodo morale nekoliko počakati za vstop v objekt.