Slika: Lidl

Na nas se je obrnila bralka, ki pravi, da ima električno vozilo, katerega med nakupom v trgovinah Lidl (če je le možno) napolni oziroma dopolni. Že nekaj mesecev ugotavlja, da hitre Lidlove polnilnice ne polnijo s polno močjo.

Na Lidl Slovenija smo naslovili vprašanje, zakaj so moč omenjenih polnilnic zmanjšali in dobili naslednji odgovor.

Naj predvsem poudarimo, da je polnjenje na naših polnilnicah vse do sedaj popolnoma brezplačno, kar je sicer v praksi redkost. Moč na polnilnicah smo zmanjšali, saj smo ob preverjanju na terenu ugotovili, da je prihajalo do pogostega (celodnevnega) polnjenja avtomobilov s strani oseb, ki niso bili naši kupci, pač pa predvsem nosilci storitvenih dejavnosti. Prejemali smo tudi številne pritožbe naših kupcev, da so polnilnice stalno zasedene.

Trenutno iščemo način, da bi za polnjenje pričeli zaračunavati, pri čemer bi imeli Lidlovi kupci seveda posebne ugodnosti. Dokler pa ne najdemo ustrezne druge rešitve, smo bili začasno primorani zmanjšati polnilno moč. Za nevšečnost se kupcem opravičujemo in obenem prosimo za razumevanje.

Navedbe Lidla smo preverili ali res na njihovih polnilnicah polnijo vozila namenjena storitvenim dejavnosti in res na spletu smo naleteli na več fotografij, ki to potrjujejo. V nadaljevanju lahko vidite taxi vozilo priključeno na Lidlovo polnilnico.

Slika: PlugShare app