Petrolove polnilnice polnilnica

S 15. februarjem v veljavo vstopa novi cenik polnjenja na Petrolovih električnih polnilnicah, ki predstavlja pomemben korak pri nadaljnjem razvoju in širitvi električne polnilne infrastrukture v regiji.

Po 7. letih konec brezplačnega polnjenja

Po sedmih letih brezplačnega polnjenja se bo tudi Petrol pridružil ostalim večjim ponudnik storitev polnjenja na domačem trgu in pričel z zaračunavanjem polnjenja na javnih AC polnilnicah z nazivno močjo do 22kW. Od 15. februarja naprej bodo tako vozniki električnih vozil na Petrolovih polnilnicah svoje avtomobile polnili po novem ceniku.

Petrolovi visoko zastavljeni cilji – med katerimi je tudi postavitev več kot 1300 električnih polnilnic do leta 2025 – in želja omogočiti najboljšo uporabniško izkušnjo, zahtevajo konstanten razvoj in posledično visoke investicije. “Velik del naših polnilnic že danes poganja čista energija iz obnovljivih virov, konstantno tudi širimo mrežo gostovanja na polnilnicah v tujini in vse to z jasnim ciljem realizacije vizije družbe, ki je postati integriran partner v energetski tranziciji z odlično uporabniško izkušnjo,” pravi dr. Tadej Smogavec, vodja Razvoja trajnostne mobilnosti v Petrolu in ob tem poudarja, da so za razvoj in inovativne okolju prijazne rešitve potrebni trdni, stabilni temelji.

Petrolova hitra Polnilna postaja polnilnica
Slika: Petrol

Zaračunavanje polnjenja po količini porabljene energije 

Da je v središču Petrolovega poslovanja kupec oz. uporabnik, dokazuje tudi prenovljeni zaledni sistem upravljanja z električnimi polnilnicami, ki po novem omogoča zaračunavanje polnjenja (AC, DC in UC polnilnice) po količini porabljene energije in ne po času, ki ga vozilo preživi priklopljeno na polnilnico. “To spremembo so si naši uporabniki želeli in mi smo jim prisluhnili. V Petrolu nenehno zbiramo povratne informacije iz terena in se skušamo prilagajati željam in potrebam uporabnikov. Ključno vlogo v razvoju trajnostne mobilnosti pa vidimo predvsem v postavitvi ustrezne javne električne polnilne infrastrukture na strateško najpomembnejših frekventnih, centralnih in tranzitnih lokacijah: na javnih parkiriščih, v garažnih hišah, mestnih središčih, v turističnih krajih in na avtocestah,” je dodal dr. Smogavec.

Kaj to pomeni v praksi?

S 15. februarjem 2021 bo za vse, ki uporabljate Petrolove javne AC polnilnice z nazivno močjo do 22 kW, v veljavo stopil cenik polnjenja električnih vozil. Spreminjajo se tudi cene polnjenja na priključkih z nazivno močjo od 22 do 50 kW ter nad 50 kW.

Polnjenje na naši infrastrukturi bo tako zaračunano po spodnjem ceniku:

Polnjenje na priključkih z nazivno močjo do 22 kW Polnjenje na priključkih z nazivno močjo od 22 kW do 50 kW Polnjenje na priključkih z nazivno močjo nad 50 kW
Polna registracija 0,25 € / kWh 0,38 € / kWh 0,60 € / kWh
Začasna registracija 0,30 €/kWh 0,45 €/kWh 0,69 €/kWh
Vklop dodatne tarife po preteku časa 180 min 60 min 40 min
Časovni okvir vklopa dodatne tarife 7:00 – 20:00 24/7 24/7
Cena dodatne tarife za vsako naslednjo minuto 0,07 € / min 0,15 € / min 0,30 € / min

Petrolove e-polnilnice lahko z njima uporabljate na dva načina:

  • Kot polno registriran uporabnik. Na voljo v aplikaciji OneCHarge ter z uporabo fizične ali poslovne kartice elektromobilnosti. Možnost je namenjena vsem, ki naše polnilnice uporabljate redno, saj boste zgolj tako lahko uživali v vseh prednostih naše storitve. Svoj avto boste lahko polnili ugodneje, zraven pa spremljali še svoje transakcije, zgodovino uporabe ter optimizirali polnjenje – v aplikaciji poiskali zgolj priključke, ki so kompatibilni z vašim vozilom.
  • Kot začasno registriran uporabnik. Na voljo v aplikaciji OneCharge. Možnost je namenjena vsem, ki svoje e-vozilo pri nas polnite zgolj občasno, ob uporabi pa želite ostati anonimni.

Hiter izračun pokaže, da nas 100 kilometrov z električnim avtom, napolnjenim na polnilnici z močjo 22 kW, ob povprečni porabi stane 17 kWh stane 4,25 €, medtem ko je ta cena pri dizlu precej višja – 7,68 € ob povprečni porabi slovenskega avtomobila v 2019 kot jo navaja SURS.