Prisluhnite analizi “Vizjakovega” tonskega posnetka!

slika GOV

Levičarska pamet nekaterim očitno ne seže niti do popka. Še posebej pri očitno profesionalno narejeni tonski montaži, z namenom da se očrni ministra Andreja Vizjaka. A laž ima kratke noge!!!

ANALIZA POSNETKA PODTAKNJENE “AFERE” VIZJAK

Pri POP TV-ju in Necenzurirano iz skupine Media24 medijsko-smetarskega tajkuna Martina Odlazka naj si svojo “profesionalnost”, “neodvisnost” in “nepristranskost” kar zataknejo za klobuk. 

Od vrhunskega tonskega mojstra Mitja Krapše pa smo pridobili dokaze, da gre za vrhunsko montažo“Na prošnjo, ki ste jo izrazili, da naj oddam svoje strokovno mnenje na avtentičnost posnetka g. Vizjaka in g. Petana, ki je objavljeno na portalu 24.ur, je moja strokovna razlaga posnetka sledeča: Osnovni posnetek, ki sem ga dobil iz prispevka na 24ur.com , sem ločil na sam govor in ozadje.”Je za portal Nova24TV povedal Mitja Krapša..

Tako vam predstavljamo tri različne posnetke. Prvi je osnovni, drugi je posnetek brez govora, torej ozadje in tretji posnetek je samo govor.

Osnovni posnetek:

Ozadje osnovnega posnetka brez govora: (poslušajte posnetek Ozadje.wav) se 4-krat drastično spremeni in tudi akustika prostora se spremeni, kar je čudno. V 12. sekundi posnetka je tako očitno, da je skoraj nemogoče, da bi se to lahko v neki živahni restavraciji spremenilo v trenutku. Tak vrvež se umiri lahko v nekem času, ne pa v skoku ene sekunde. Ostale menjave so manj očitne, ampak so opazne. So pa v naravi pri pogovoru za eno mizo nemogoče. Laično povedano, akustika prostora v ozadju mora biti konstantna, v tem primeru pa se jasno sliši, kateri deli so bili sestavljeni).

Samo pogovor, brez zunanjih zvokov:

Posnetek je profesionalen. To ni posnetek telefona, diktafona ali kakšne naprave za splošno rabo iz leta 2007 ali pa je bil že posnetek profesionalno očiščen in drugače obdelan. Več basa ima recimo  bližnji sogovornik, bolj tanek glas ima oddaljen sogovornik. Očitno je bila snemalna naprava blizu g. Petana, saj se razločno sliši odlaganje roke na mizo in pri tem zažvenketa žlica na keramičnem krožniku, torej je snemalna naprava morala biti na mizi v neposredni bližini krožnika.

Mitja Krapša: “V prvem delu posnetka se v ozadju slišijo ptički, v drugem delu se na glasu g. Petana sliši prostor, kot da je v notranjosti. To je v naravi neizvedljivo. Na osnovi tega posnetka je moj zaključek, da gre za vrhunsko montažo in/ali pa poseg v posnetek.”

Ob teh posnetkih je verjetno ostal brez besed tudi rhunski NE strokovnjak za ton, Marko Bandeli.

M.G.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

izbrano za vas

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti.
S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Strinjam se Več

Obvestilo o piškotkih.