RAZKRIVAMO! Nova neresnična namigovanja POP TV-ja glede nakupa zaščitnih mask!

slika je naključna

V tem času je bilo glede zaščitne opreme veliko povedanega. Veliko stvari so mediji ali preslišali ali pa kar lažno zapisali.

Neresnična namigovanja POP TV-ja

Pred kratkim naj bi v oddaji 24 ur zavajali gledalce s poslom o nabavi mask s podjetjem iz Destrnika SLA Marketing. Lastnik SLA Marketinga je podjetje SM Elcrom s.r.o. iz Bratislave, ki se ukvarja z izdelavo notranjosti ladij. Direktor SLA Marketinga je Saša Čeh. Ker je podjetje registrirano v Destrniku, so ga v prispevku na POP TV povezali kar z “nekdanjim poslancem SDS” županom Francem Pukšičem, ter Evro poslancem SDS Milanom Zverom, ki “prihaja iz tega kraja”. A Zver v Destrniku že dolgo ne živi, in, kot je odgovoril, podjetja ne pozna. Pukšič pa pri poslih z zaščitno opremo “ni pomagal nikomur, še najmanj pa Čehu.” Resnično ne vemo, kaj imajo ljudje, ki prihajajo iz Destrnika s tem veze in v kateri stranki so.

A glej ga zlomka, kaj se je iz tega LAŽNIVEGA prispevka izkazalo. Podjetja SLA Marketing nima seveda nič s stranko SDS, je pa Čehova mama (direktorja SLA marketing), dolgoletna članica stranke Socialnih demokratov!!! In še to, SLA Marketing je maske državi dostavil po skoraj dvakrat višji ceni kot so primerljive maske zagotovili drugi dobavitelji, denimo Joc Pečečnik ali podjetje Dobnik Trade, za katerega naj bi lobiral Marjan Podobnik.

MG


Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.