SABOTAŽA!!! Na RTV lažnivo prevedli besede Ursule von der Leyen!

ursula
Janez janša in Ursula von der Leyenslika, prihod na brdo: slikaTwitter

Državna televizija RTV je tudi uradna televizija slovenskega predsedovanja, ki se je ob podpisu 180 tisoč vredne pogodbe zavezala, da bo pokrivala dogodke, ki so v javnem interesu in zagotavljala tehnično podporo ob predsedovanju Slovenije Svetu EU.

Sabotaža nacionalne televizije

In kaj je naša (lažniva) javna RTV Slovenija naredila? Ob govoru predsednice Evropske komisije Ursule von der Leyen, ki je v angleščini dejala, da “Slovenija prevzema krmilo evropskega vodstva na prelomni točki EU”, so predvajali podnapise s popolnoma drugačnim pomenom. Javnosti so predstavili, da je von der Leynova dejala: “Potrebujemo zaupanje v svobodne, neodvisne in ustrezno financirane medije. Treba je spoštovati enakost”.

Takšne poteze si RTV Slovenija nikakor ne bi smela privoščiti, saj se je zavezala h pogodbi, da bo vseh 200 dogodkov, ki bodo potekali tekom slovenskega predsedstva, javnosti prikazala korektno in pravilno. Še bi verjeli, da je prišlo do “tehnične napake”, če bi bil govor von der Leynove preveden s kakšnim drugim tekstom, ampak so se “zmotili” z besedilom, ki ga skupaj z opozicijo že dobro leto prodajajo celotni javnosti. Kdo bo odgovarjal za to, saj to sega onkraj podlosti. Po tej potezi sodeč, so predsednico Evropske komisije grdo zlorabili v svoje namene. Piše portal Nova24TV.

Ali ob takih stvareh še potrebujemo nacionalno televizijo, ki jo vsi plačujemo? 

Ali ste za prepoved plačevanja RTV naročnine?

Rezultati

Loading ... Loading ...

 

M.G.

 

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti.
S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Strinjam se Več

Obvestilo o piškotkih.