Stojmenova Duh vrača usluge “nizkonakladnem” lokalnem Večeru? Kar 7 jurjev za reklamo?

večer
slika: facebook

Le kdo še bere Večer. Nekdaj spoštovan časopis tudi v drugih delih Slovenije, danes pa vse bolj levičarski plamfet, ki ga z reklamami financira tudi država. Brez kakšnih akcij policije seveda.


Komu pade na pamet, da bi celostranski oglas z naslovom “Kako prepoznati dezinformacije” dali ravno na “nizkonakladni” lokalni časopis Večer? Razen ministrstva za za digitalno preobrazbo in vladni Urad za komuniciranje. Zapravljivi Stojmenovi Duh je očitno lokalni časopis Večer zelo pri srcu.

Kot piše portal Požareport, tisti, ki še vedno berejo tiskano izdajo mariborskega časnika Večer, so namreč včeraj lahko opazili tudi celostranski oglas, ki sta ga naročila ministrstvo za digitalno preobrazbo in vladni Urad za komuniciranje, zanj pa plačali, sodeč po javno dostopnem Večerovem ceniku, neverjetnih 7.500 evrov. Verjetno bo na Večeru kmalu treba izplačati plače?

Pri tem je potrebno poudariti da gre za denar oziroma nesmiselni znesek, ki si ga za objavo oglasa v nizkonakladnem lokalnem časniku lahko privošči zgolj država (z denarjem davkoplačevalcev, kakopak), je to zato samo še en dokaz prikritega vladnega (političnega) financiranja medijskega imperija tajkuna Martina Odlazka, četudi bi v tem primeru lahko iskali celo posebne relacije med Večerom in razvpito ministrico Emilijo Stojmenovo Duh, ki je pred zadnjimi parlamentarnimi volitvami za Večer, kot poslanska kandidatka SD, pisala tekste (beri: samopromocijske politične pamflete), pa jim zdaj morda finančno vrača usluge.

Sicer pa reklame z naslovom “Kako prepoznati dezinformacije” Večer sploh ne potrebuje, kajti samo odpreti orate časopis in odgovor je , kot na dlani?

VREME

Maribor
oblačno
69%
1.6km/h
100%
20°C
22°
18°
20°
Tue
16°
Wed
16°
Thu
17°
Fri
20°
Sat

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.