Zadnja poteza je sodeč po odzivih na družabnih omrežjih omrežjih vzdignila precej negodovanja, saj je znano, da je Velika noč največji krščanski praznik, s katerim se spominja Jezusovega vstajenja od mrtvih.
“Lidl Slovenija vam želi, da doživite vse občutke pomladi. Velikonočnih jedi žal ne ponujajo. Mi bomo zavili tja, kjer nam ponujajo občutke Velike noči;” “Tole z Lidl Slovenija je zdaj že zelo očitno načrtno žaljivo do kristjanov. Ob vsakem krščanskem prazniku slovenski Lidl izvaja akcije, kjer se na krščanske praznike izogiba krščanskim izjavam ipd. Srečno s svinjskimi šunkami brez kristjanov.”; “Lastnik Lidla je eden od privržencev transhumanizma. Vse skupaj ima logično ozadje, kot ga imajo določene stvari, ko prebereš o Forumu Sao Paulo…”; “Očitno bo zalegel bojkot z naše strani, itak muslimani ne bodo kupovali šunke …”, so le primeri kritičnih komentarjev, ki so se usuli potem, ko so si ljudje ogledali kataloge trgovcev. Piše portal Nova24TV.
To je naslovna stran kataloga, kjer so potica, jajca in pirhi občutki pomladi!
To pa je recimo katalog Lidla iz Avstrije in Hrvaške, kjer v Lidlu spoštujejo krščanski praznik Velika noč. Problem je očitno le Slovenija.
Tukaj je nekaj ostrih odzivov:
Ko smo že kritizirali Lidl, pa je Hofer očitno ugotovil, kakšne so prave vrednote Slovenskega kupca. pic.twitter.com/TDi7MNfxFr
— Indigo Blue 🍀🇸🇮🌺 #PorusimoMetelkovo (@IndigoB87654217) March 30, 2023
No to!
Bizarno obnašanje Lidl Slovenija ob krščanskih praznikih https://t.co/2wygpTihR6 via @Portal24si
— Johanca #CлаваУкраїні (@Johanca_4me) March 30, 2023
‼️@LidlSLO ko me boste v trgovino povabili z Velikonočno ponudbo in mi boste v svojih reklamah voščili vesele velikonočne praznike, se spet vidimo. Do takrat pa … zbogom!
Odlično, da gremo lahko v @SparSlovenija ‼️ Veselo Veliko noč želim! pic.twitter.com/uAqZoRHzvQ— Ana Klara T (@AnaKlaraT) March 29, 2023
! @LidlSLO
Spoštovani!
Sem dolgoletni zvesti kupec v vaših trgovinah. Ponudba bogata, cene solidne. Zaradi vaših zlobnih komunističnih provokacij pa bom prisiljen resno razmisliti, da se razidemo. Vem, da se nič ne boste sekirali, meni pa bo morda malo odleglo.— Rastislav Rastko Tepina (@LajnarEU) March 28, 2023
Hej @LidlSLO lani niste bili tako sramežljivi. pic.twitter.com/pX5WmvPfvB
— Marko Krajnc (@sodnik) March 28, 2023
Ponovno pa smo doživeli bizaren odgovor Lidla. To so zapisali: “Pozdravljeni, glavni namen naših letakov in oglaševalskih akcij je obveščanje kupcev o naši ponudbi, ki je na voljo tedensko. Preko teh komunikacijskih kanalov lahko vsak enostavno najde tisto, kar potrebuje zase in za svoje najdražje, glede na različne potrebe in priložnosti.”
Še vedno pa ni jasno, zakaj se v drugih državah beseda Velika noč pojavi tudi na njihovih letakih, v Sloveniji pa ne?