Antikrščanski Lidl? Namesto zapisa Velika noč – doživetje po pomladi!

Zadnja poteza je sodeč po odzivih na družabnih omrežjih omrežjih vzdignila precej negodovanja, saj je znano, da je Velika noč največji krščanski praznik, s katerim se spominja Jezusovega vstajenja od mrtvih. 


“Lidl Slovenija  vam želi, da doživite vse občutke pomladi. Velikonočnih jedi žal ne ponujajo. Mi bomo zavili tja, kjer nam ponujajo občutke Velike noči;” “Tole z Lidl Slovenija je zdaj že zelo očitno načrtno žaljivo do kristjanov. Ob vsakem krščanskem prazniku slovenski Lidl izvaja akcije, kjer se na krščanske praznike izogiba krščanskim izjavam ipd. Srečno s svinjskimi šunkami brez kristjanov.”; “Lastnik Lidla je eden od privržencev transhumanizma. Vse skupaj ima logično ozadje, kot ga imajo določene stvari, ko prebereš o Forumu Sao Paulo…”; “Očitno bo zalegel bojkot z naše strani, itak muslimani ne bodo kupovali šunke …”, so le primeri kritičnih komentarjev, ki so se usuli potem, ko so si ljudje ogledali kataloge trgovcev. Piše portal Nova24TV.

To je naslovna stran kataloga, kjer so potica, jajca in pirhi občutki pomladi!

To pa je recimo katalog Lidla iz Avstrije in Hrvaške, kjer v Lidlu spoštujejo krščanski praznik Velika noč. Problem je očitno le Slovenija. 

Tukaj je nekaj ostrih odzivov:

Ponovno pa smo doživeli bizaren odgovor Lidla. To so zapisali: “Pozdravljeni, glavni namen naših letakov in oglaševalskih akcij je obveščanje kupcev o naši ponudbi, ki je na voljo tedensko. Preko teh komunikacijskih kanalov lahko vsak enostavno najde tisto, kar potrebuje zase in za svoje najdražje, glede na različne potrebe in priložnosti.” 

Še vedno pa ni jasno, zakaj se v drugih državah beseda Velika noč pojavi tudi na njihovih letakih, v Sloveniji pa ne?

VREME

Maribor
pretrgana oblačnost
93%
1km/h
20%
3°C
5°
2°
3°
Fri
5°
Sat
9°
Sun
10°
Mon
12°
Tue

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.