Komitenti nove KBM lahko zahtevate povračilo stroškov?

slika: maribor.info

Zveza potrošnikov Slovenije vsem komitentom Nove KBM, ki imajo težave zaradi prehoda banke na nov informacijski sistem, svetuje, da banko o težavi čimprej seznanite. V kolikor odgovor banke ne bo zadovoljiv, na banko pošljite pisno pritožbo.

Na kakšen način se lahko pritožite?

Pri pisanju pritožbe pa je jasno navedite težave, s katerimi se soočate. V kolikor imate dokumentacijo, ki vašo trditev podkrepi, jo priložite zraven. Zahtevate lahko tudi povračila stroškov, v kolikor ste mnenja, da jih je povzročila napaka banke. Prav tako na ZPS svetujejo, da hranite vsa potrdila o opravljenih transakcijah.

Banka mora na pisno pritožbo odgovoriti v roku 15 dni. V kolikor odgovora banke v navedenem roku ne prejmete, oz. se z odgovorom ne strinjate, imate pravico dati pobudo na izvensodno rešitev spora in sicer na Združenje bank Slovenije – GIZ.

Upajmo seveda, da je bilo nevšečnosti čim manj!

vir: utrip-ljubljane.si

MG

Facebook
Twitter
LinkedIn

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti.
S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave.
Obenem pa vas obveščamo, je spletna stran v fazi nadgradnje. Za morebitne nevšečnosti pri uporabi našega portala se vam v naprej opravičujemo. Strinjam se Več

Obvestilo o piškotkih.

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.