Odgovor mariborskega hotela City v zvezi z višanjem cene za poročni obred

Na našem portalu e-maribor.si, smo ekskluzivno objavili zgodbo Staše, ki jr v hotelu City v Mariboru rezervirala poročni obred. Po njenem pripovedovanju se je cena iz prvotne številke povečala kar za 10x. 


Odgovor na članek:  Pazite kje načrtujete poroko! Naša bralka je hotel City prijavila tržnemu inšpektoratu

Povzemamo odgovor hotela City Maribor:

Po pregledu pisma bralke in njenimi navedbami ugotavljamo, da je bralka oziroma naša naročnica ga. Staša, pravna svetovalka, uporabila nenavaden način izkazanega nezadovoljstva sodelovanja z našo hišo, ter svoje nezadovoljstvo razposlala kot pismo bralke na neznano število medijskih hiš. Predvsem je nenavadno, da ni predstavila celotnega sodelovanja in korespondence, ampak samo izvlečke, kateri lahko opravičujejo njeno nezadovoljstvo. Seveda tako del navedb drži, del pa ne drži.

Ne držijo predvsem tiste navedbe, ki jih uporablja in navaja v njenem nezadovoljstvu. Naj najprej pojasnimo, da se je za poroko naročnice oblikovalo več ponudb, ki segajo že vse v leto 2020. S ponudbo, s katero se operira v sklopu elektronske korespondence je bila iz naše strani poslana le informativna ponudba (december 2021), ki pa ni zajemala končnega stroška organizacije poročnega obreda in pogostitve. V informativni ponudbi (december 2021) je bila posredovana informacija o možnostih gostinskih storitev, ki vključujejo hrano in pijačo, ki pa je bila oblikovana le na enoto mere (cena posameznega artikla). Po prejeti ponudbi mora naročnik izbrati artikle in njihovo količino, kar nadalje uporabimo kot predviden končni strošek in oblikujemo končno ponudbo. Ker je bil sam termin dogodka relativno oddaljen, saj smo se pogovarjali decembra 2021 o dogodku poleti 2023, je bilo razumljivo, da nam naročnica ne more podati končnih točnih podatkov, nenazadnje ni imela niti potrjenega termina za poročni obred. V nadaljevanju je naročnica sama pridobila na UE Maribor termin nza poročni obred, ki nam ga je posredovala in s tem tudi naznanila termin in uro dogodka, hkrati pa nam žal ni posredovala še ostalih potrebnih informacij glede izbrane pijače, hrane, da bi lahko oblikovali končno ponudbo. Ker pa je naročnica v fazi dogovarjanja želela rezervirati termin za civilni obred, ji je bil izstavljen predračun za akontacijo organizacije in priprave obreda, ter potrditev termina.

To je bila samo formalnost, da je naročnica izkazala resnost za potrditev datuma, nikakor pa to ni bilo plačilo za kakršno koli bodočo storitev iz posredovane informativne ponudbe. Informativna ponudba ni bila oblikovana kot izbira posamezne postavke, ampak seštevek postavk. V informativni ponudbi pa je tudi pod sklopom »Rezervacija termina in plačilo« zapisano, da se ob potrditvi rezervacije zaračuna akontacija 50% vrednosti naročenih storitev, kar naročnica ni izpolnila, saj ni oblikovala obsegan predvidenih storitev.

Skladno s predhodnim dogovorom, se je naročnica javila štiri mesece pred predvidenim terminom, ter se začela informirati o podrobnostih predvidenega dogodka, kjer pa je izpostavila izbiro dekoracije dogodka. Naročnica ni razumela razlike med obredom in dekoracijo, kar je sama imenovala okrasitev terase. V naši ponudbi priprave obreda je vključena priprava terase na način postavitve stolov za svate, položitev belega tepiha do odra, ter svečano mizo za matičarja in mladoporočenca, kar je razvidno tudi iz priloženih slik. V kolikor se naročnik odloči za dekoracijo, je to predmet ločene ponudbe, ki jo pripravijo zunanji izvajalci, nikakor pa to ni del naše organizacije in priprave obreda, saj dekoracije sama informativna ponudba ni vključevala.

Predstavljeno ni bilo po godu naročnici, saj je zatrjevala, da je s plačilom akontacije (150,00 €) za civilni obred poravnala tudi dekoracijo. Po tem, smo v elektronski in telefonski korespondenci pridobili več informacij s strani naročnice in ji glede na njene želje poslali novo ponudbo (marec 2021) o izbranem dogodku, kakor si ga naročnica predstavlja, kar pa predstavlja zakup celotne A LA CARTE RESTAVRACIJE CITY TERASA. To posledično pomeni za ta dan zaprtje restavracije za vse ostale goste, tudi hotelske, kar pa imamo v naši stalni ponudbi, v vrednosti 2440 € z vključenim DDV. Nova ponudba (marec 2023 – v prilogi) zajema ugodnejšo ponudbo za zakup celotne A LA CARTE RESTAVRACIJE CITY TERASA, v višini 1500 € neto, ter seveda predvideno konzumacijo na osebo. Trditev, da je bila med nami in naročnico podpisana pogodba o izvedbi dogodka ne drži, saj naročnici nismo posredovali niti osnutka pogodbe. So zapisali v hotelu City, zanj Miha Lešnik.

(odgovor hotela City le povzemamo, ker je bil njihov celotni odgovor precej daljši, kot prispevek, katerega smo objavili)

To pa je odgovor oškodovanke Staše:

Zamolčala nisem niti enega ključnega dejstva, ampak sem posredovala tudi sama komplet e-mail korespondenco glede ponudbe. Iz njihove strani mi niso nikoli niti omenili, da naj pripravim kakršenkoli ”obseg predvidenih storitev”, kot navajajo v odgovoru, v smislu, da naj izberem artikle in predvideno količino. To so sami nenehno prelagali kot lahko tudi sami vidite iz mejla, češ, da bomo podrobnosti že dorekli 1 mesec pred poroko. Jasno je, da nihče ne more vnaprej napovedati koliko česa se bo spilo, saj se to na vsaki poroki poračunava ob koncu. Kljub temu je bilo že dogovorjeno, da bo sledila pogostitev s pijačo, sama pa sem celo v mejlu bivši zaposleni okvirno tudi napisala katero pijačo bi želela. Iz njihove strani pa me nikoli niso niti obvestili, da naj jim pošljem še karkoli drugega razen akontacije. Nikoli. Tako da so besede ”nam žal ni posredovala ostalih potrebnih informacij” zelo zavajajoče. Ob stavku, da je bilo plačilo akontacije ”samo formalnost, da se izkaže resnost za potrditev datuma” se mi nasmehne. Kje in kdaj je to bilo omenjeno? Kdo nam bi naj to povedal? Nihče nikoli. O tem kako ponudba zavezuje pa jim bodo kaj kmalu še kaj več razložili sami inšpektorji. 

Po tej njihovi logiki, lahko oni – čeprav so že pobrali akontacijo za rezervacijo obreda – od tega odstopijo kadarkoli želijo brez kakršnihkoli posledic, saj za njih to dejansko ni bil “sprejem ponudbe”. V tej ponudbi torej pošljejo cenik pijače, organizacije obreda, a največji strošek (NAJEM za 1500€?!) zamolčijo?? So to čudežno pozabili? 

Da ne omenjam tega da je bilo tudi osebno na sestanku izrecno vprašano, če so še kakršnikoli drugi stroški in na to sva prejela odločen ne. 

VREME

Maribor
oblačno
78%
1.5km/h
100%
24°C
27°
23°
23°
Sun
21°
Mon
21°
Tue
21°
Wed
19°
Thu

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.