Prenova Koroške ceste

Koroška cesta že (vsaj) desetletje kliče po resnem razmisleku in rešitvi prometnega režima. Mariborčani čezmerno za prevoz uporabljamo osebne avtomobile, z avtomobili opravljamo tudi resnično kratke poti, kar je v veliki meri pogojeno z dejstvom, da na veliko relacijah nimamo ustrezne (dobre, konkurenčne) alternative – pešačenje, kolesarjenje ali uporaba javnega potniškega prevoza.

Po vzoru evropskih mestnih središč, ki so namenjena pešcem in zaprta za promet, namerava Mestna občina Maribor prihodnje leto prenoviti Koroško cesto med Glavnim trgom in mestno tržnico ter območje zapreti za promet. Koroško cesto namerava tlakovati in opremiti z urbanim pohištvom tako, da bo prostor privlačen, varen in uporaben predvsem za pešce in manj vešče kolesarje ter dobro dostopen z avtobusi in emisijsko ustreznimi vozili. S to investicijo želi izboljšati kakovost zraka ter posredno kakovost bivanja v mestu in posredno lajšati izvajanje prostorskih, okoljskih in prometnih politik, ki so restriktivna do uporabe osebnega avtomobila.

Ocenjena vrednost investicije je z projektno in investicijsko dokumentacijo ter gradbenih in obrtniških del (vključno z vrtnarskimi deli in opremo) je 3.836.962,33 €, občina pa lahko dobi tudi na nepovratna sredstva od ministrstva za infrastrukturo v znesku 2,1 milijona evrov.

Na MOM so prepričani, da se bodo Mariborčani na zaprtje dela Koroške ceste navadili in prilagodili ter to ne bo povzročalo prevelikih prometnih težav. Izbrali bodo lahko poti na desni strani Drave ali po Mladinski ulici na levi strani. Župan MOM, dr. Andrej Fištravec je povedal: ». Tudi v Ljubljani je glavna tranzitna prometnica zaprta, pa mesto živi. Živi pač z zastoji v konicah, vendar je treba to vzeti v obzir. Tudi v primerljivih evropskih mestih so središča mest namenjena pešcem in trajnostni mobilnosti, saj se s tem kvaliteta življenja občanov bistveno dvigne.«

M. T.

Facebook
Twitter
LinkedIn

ANKETA

Koga bi raje podprli za predsednika Slovenije?

  • Rezultati

Loading ... Loading ...

TWEET DNEVA