Tako in toliko pa lahko oglašuješ, če si levičarski medij! Poglejte si to!

slika: Demokracija

Levosučni portal Necenzurirano Martina Odlazka ima zanimivo oglaševalsko taktiko. Oglašuje v vrednosti, ki nekajkrat presega njegove prihodke!

Toliko pa oglašuje Necenzurirano. A kdo jim to plača?

Nekateri lahko! Ker so levi, ker pljuvajo po vladi in ker jih ščiti tranzicijska levica? Poglejmo primer levega “bruhanika” neumnosti, portala Necenzurirano. 

Že od nastanka portala Necenzurirano opažamo, da veliko reklam objavljajo na Radiu Aktual, Radiu Krka, radiu Veseljak tudi na Radio 1 in tako dalje. Cena objave reklam na teh radiih so zelo visoke. Oglaševanje recimo za radio Aktual za en mesec, 8-krat na dan po 20 sekund znaša kar 6.635 evrov. Če znesek pomnožimo z vsemi radijskimi postajami, dobimo vsoto, ki bistveno presega prihodke portala Necenzurirano, ki ga financira medijsko-smetarski koncern tajkuna Martina Odlazka.

Poslovanje izdajateljskega podjetja Providentia, d.o.o., buri duhove. Reklame se objavljajo vsako uro že eno leto in pol. Po njihovem uradnem ceniku gre za vrednost več kot 100 tisoč evrov. Izdajatelj tega portala je Providentia d.o.o. Pri tem je zelo nenavadno, da je podjetje v letu 2020 ustvarilo zgolj 162.994 evrov prihodkov in skoraj enako odhodkov. Toliko bi po naši oceni moral biti zgolj strošek oglaševanja, kar pomeni, da jim radijske postaje za opravljene storitve ne izdajajo računov ali pa jim dajejo nerazumne popuste. Poleg tega podjetje nima niti enega zaposlenega. Po naših podatkih vsi, ki delajo na omenjenem portalu, poslujejo prek s. p.-ja s pavšalnimi obdavčitvami. Zanimivo je, da ni zaposlen niti direktor, ki je obenem tudi solastnik.

Nekaj očitno zelo smrdi v levi deželi portala necenzurirano?

P.M.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.