Prenova Streliške in Lackove ceste

Zgleda da se bo letos Maribor podal po poti Astane. Predvsem v cestah in niti ne toliko drugje. Po obljubi prenove Malečniškega mostu, katerega gradnja je prišla pod vprašaj za letos, so se pojavili še drugi projekti. Oziroma da se bolje izrazim, je prišlo do obljub za gradnjo oziroma obnovo ralzličnih cest. Tako je prišla »na tapeto« tudi Streliška cesta. Saj veste, tista cesta, ki teče do prestižnega krožišča v Radvanju.  To krožišče, ki je imelo zanimive predispozicije za povezavo z novo mariborsko obvoznico. Zgleda da se bo letos, seveda zaradi volitev, izpolnila želja marsikaterega meščana in se bo ta cesta skupaj z Lackovo obnovila. Problemi so v pomanjkanju kolesarskih stez; pločniku, ki je samo na eni strani ceste; javni razsvetljavi ki je dotrajana; in križiščih ki so tehnično neprimerna.

Prenova Letališke in dela Lackove bo stala 1,73 milijona evrov, pri tem se bodo sredstva porazdelila med občinsko investicijo (600 tisoč evrov), med državna nepovratna sredstva (613 tisoč evrov) in na državni brezobrestni kredit (512 tisoč evrov). Kredit se bo odplačeval naslednjih deset let. Podobno je načrtovano za drugi del Lackove, katerega prenova naj bi stala 1,15 milijona evrov. Pri tem bo 512 tisoč evrov državnih sredstev, 410 tisoč evrov državnega kredita in 100 tisoč evrov lastnih virov.

Bomo videli ali se bo to izvedlo, ali pa gre spet še za eno neizpolnjeno predvolilno obljubo.

L.M.

Facebook
Twitter
LinkedIn

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti.
S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave.
Obenem pa vas obveščamo, je spletna stran v fazi nadgradnje. Za morebitne nevšečnosti pri uporabi našega portala se vam v naprej opravičujemo. Strinjam se Več

Obvestilo o piškotkih.

Blokiranje oglasov

Podprite nas tako, da onemogočite razširitve za blokiranje oglasov za naše spletno mesto v svojih brskalnikih in/ali antivirusnih programih.