Brez družabnih omrežij danes ne gre več. Prav vsak ima vsaj enega. Recimo, facebook na splošno za vse, twitter za kratka sporočila, instagram za slike in tiktok za video.
Družbena omrežja so tako postala najbolj “nalezljiv” posredovalnik novic slovenskemu občinstvu, poleg televizije, radia in spletnih portalov. Ravno zato si predvsem na levem političnem polu poslužujejo facebook omrežja. Saj družbena obrežja prenesejo prav vse laži, zavajanja , spletke, napade in podobno. In za le nekaj evrov plačil dosežejo širšo množico ljudi. Tako uporabnika hitro pritegnejo z novico, katera v bistvu ni rečeno, da je sploh resnična.
Tako so takih računic med drugim najbolj posluževali: Inštitut 8. marec, Nataša Pirc Musar, Zoran Jankovič, Gibanje svoboda in tako dalje. Nič čudnega, da inštitut 8. marec išče donatorje, saj so tako na družbenem omrežju facebook zapravili 5000 evrov.
V zadnjih 30 dneh je @8Marec za promocije na FB odštel skoraj 5000 EUR https://t.co/pwr3ewbs7U pic.twitter.com/gQ3D7BkeAX
— Matej (@matejpirnat) November 28, 2022
Družbeno obrežje ni spletni portal, ni medij, zato na njem lahko zapišete tudi stvari, ki ne držijo. Tako se lahko še bolj približajo “nejevernim Tomažem”?!