Kdaj bodo prebivalci Vodol v Mariboru deležni protihrupnih ograj?

Ivan Celcer

Približno trinajst let je od gradnje avtoceste Slivnica-Pesnica. Krajani, živeči nedaleč od avtoceste, so si življenje ob prometnicah predstavljali drugače. Problematika ni avtocesta, ampak njeni vplivi na okolje, predvsem hrup in dolgotrajne posledice tega za zdravje krajanov. Je dejal Ivan Celcer mariborski mestni svetnik SDS.

Mariborčane v Vodolah moti hrup bližnje avtoceste

“DARS kot izvajalec gradnje je sprva jamčil s kvalitetnimi materiali, kar se dilatacij in hrupa tiče, a smo po odprtju avtoceste videli in občutili pomanjkljivosti njihovih zagotovil. Sicer so nekatere pomanjkljivosti ograj popravili v teh let, vendar te niso izboljšale kvalitete bivanja ob prometnih konicah, med turistično sezono in na problematičnih odsekih prometne žile. Ker delna izvedba ni dala ustreznega učinka, so obljubili, da bodo do prevzema avtoceste to popravili. S krajani smo čakali na ta dan in znova smo bili razočarani. Odkar je bila avtocesta prevzeta, DARS noče slišati o kakršnihkoli aktivnostih na tem delu odseka. Ker sem v tem mandatu mestni svetnik, sem sprožil aktivnosti na občinski ravni, kjer se trudijo pri iskanju rešitev za omilitev hrupa,” je dejal Ivan Celcer.

Kot lokalnega politika v mestni četrti so se name stalno obračali krajani, s katerimi smo zbrali podpise z zahtevo po postavitvi protihrupnih ograj na odseku viadukta Vodole V. DARS je po akciji sicer postavil vzhodno ograjo iz pločevine, a je ta še poslabšala situacijo. Pisali in prosili smo DARS naj naredi obojestransko ograjo, pa so zatrdili, da je hrup normalen. Zglašali so se namreč na lastne meritve, ki so bile opravljene ob dnevih minimalnega prometa in pred turistično sezono, zato se nam je porodila ideja o meritve hrupa med sezono s pomočjo tujca, a so nam dejali, da je to nemerodajno,” je dejal Celcer.

Pri problemu protihrupnih ograj je zagata, kot je za naš portal e.maribor.si dejal mestni svetnik Ivan Celcer, v zakonski določbi normalne ravni hrupa 65 dB podnevi in 60 dB ponoči, medtem ko je v Evropi dovoljena vrednost podnevi 55 dB in 50 dB ponoči. In standarde še znižujejo. “Kljub neuspelim poskusom in gluhim ušesom se naša prizadevanja za popravo krivic tega okoliša niso ustavila. Ker mi krajani še naprej zaupajo, so moje moči usmerjene v aktivacijo na državni ravni, do koder bom z vašim zaupanjem lahko tudi stopal, globoko pa verjamem, da bodo s te ravni naša življenja bolj videna in vidna ter verodostojneje zastopana,” je zaključil Ivan Celcer, ki je tudi kandidat za poslanca na bližajočih parlamentarnih volitvah.

Povezane objave

Mariborski gasilci praznujejo. Sredi mesta pa se obeta prava mariborska čaga!

Gost je tako omagal, da je zaspal v enem izmed mariborskih lokalov. Zbudili so ga policisti!

Divjak, ki je s Teslo povozil pešca in priletel na teraso lokala, je očitno nekam pobegnil?