V Uradu vlade za komuniciranje (Ukom) so pripravili analizo poročanja o dogajanju, povezanem s koronavirusom, v dveh najbolj gledanih informativnih oddajah na slovenskih televizijah na RTV in POP TV.
Tako sta POP TV in RTV poročali o koronavirusu!
Kot je razvidno iz spodnjega grafa, sta obe medijski hiši novembra namenili večino časa v prid cepljenju in drugim ukrepom v boju s koronavirusom. Vendar podatki kažejo, da je bilo v tednih pred novembrom slika malo drugačna.
Za primerjavo, v tednu od 15. do 30. septembra sta obe medijski hiši namenili 38 minut (RTV Slovenija) oziroma 70 minut (POP TV) v prid protestom oziroma nasprotovanju cepljenja in covid ukrepom. Sta se pa obe omenjeni številki v preteklem tednu (od 1. do 9. novembra) zmanjšali na eno minuto (RTV Slovenija) oziroma slabih 13 minut (POP TV).
Nekje do do 25. 10. je bila v nekaterih segmentih promocija anticepilstva oziroma promocija argumentov oseb, ki nasprotujejo samozaščitnemu ravnanju ljudi, izjemno močna.
vir: SIOL.NET
P.M.