slika: Adria

Slovenski letalski prevoznik Adria je več kot 30 potnikov pustila čakati v Parizu brez odzivov.

Kot bi Adria pozabila na svoje potnike?

Zaradi težav z vremenom prišlo do združevanj letov. Šlo je za letala na relaciji Ljubljana – Pariz. Letalo, s katerim bi morala leteti je letelo v Bruselj, vrniti bi se moralo po potnike, nekateri so na let čakali že od včerajšnjega jutra,

Današnji jutranji let bi moral pobrati potnike dveh včerajšnjih odpovedanih letov in razlika potnikov, okoli 30 do 40 ljudi, nisem mogla na ta let, ker preprosto ni bilo sedežev,” je dejala ena od potnic, ki ni “prioritetna potnica”, saj ni bila na včerajšnjem prvem odpovedanem letu, ker s seboj nima otrok in ker to ni povezovalni let do naslednje destinacije.

Skupini, ki je ostala na letališču niso ponudili nobene druge povezave ali adriinega leta. Vse kar so dobili vsi skupaj, je bil  zvečer sendvič in plastenka vode, za spanje pa so pokazali čakalnico na letališču. Francozi niso vedeli nič o ničemer in ne morejo  pomagati, ker naj bi dobili informacije naravnost iz Ljubljane in to zgolj po mailu. Služba za pomoč uporabnikom v Sloveniji pa se na telefon ni oglašala. Edina potnica, ki je uspešno naredila nov booking iz včeraj na jutri zvečer, je nekoga poslala na Brnik, da je to za njo uredil tam osebno. Sramotno za Adrio.

Mariborčanka Nina Medved se je jezno odzvala na svojem Facebook profilu: “Če se sprašujete, kaj še zmeraj počnem na letališču Charles de Gaulle v Parizu 17 ur po prihodu … No, se tudi ja. Adria mi recimo ne zna odgovoriti na to vprašanje, kot tudi ne preostalim 30 do 40 potnikom, ki jih je pustila v Parizu brez prenočišča, nadomestnega prevoza ali odgovora na telefon v dežurnem klicnem centru tudi naslednji dan … In to na vrhuncu turistične sezone, ko so hoteli bookirani že davno in se povprečna cena enosmerne letalske karte v bližino Slovenije giblje v cca. 3-4-krat višjem znesku kot karta srednjega cenovnega razreda, ki smo jo kupili mesece vnaprej. Ampak niiii problema. Valda. Mamo mi to.

vir: Vestnik

M.G.